Latest News, News

Researcher’s Night 2016 / Βραδιά του Ερευνητή

The School of Sciences of UCLan Cyprus will participate to the Researcher’s Night 2016 which will take place on Friday the 30th of September at the Filoxenia Conference Hall with the following activities:

  • Learn Coding by Playing (Code Cyprus): Code Cyprus (http://codecyprus.org) is an effort to educate high school students about the importance and attractiveness of coding. The activity includes a Treasure Hunt, adapted to the event’s space, where the public can participate using their mobile devices. An interactive Leader Board and Live Map will be used to better engage the participants.
  • Unleashing the power of wearable technology: Wearables have recently become a ubiquitous part of everyday life. The practical utility of these devices enables researchers and engineers to improve many aspects of human life such as health. The data acquired from the graceful collaboration of these mobile technologies, ranging from multi-functional smart watches to sophisticated implantable medical devices, provides the potential to revolutionize application development and how future research is conducted. Visitors will have the opportunity to experience the use and applications of wearable technology.
  • Unfolding the secrets of mind with optical illusions: People have wondered about the fact that the images of the world that fall on our retina are upside down, yet we see the world the right way up.  Back in the 1890s the American scientist George Stratton conducted an experiment to see what would happen if he viewed the world through an inverting prism. He found that after 4 days, his brain started to compensate, and he could see the world the right way up again. It is fascinating to wear the upside down googles and try to shake hands with someone, pick up an object, pour water from a jug into a glass, try and write or throw a ball to someone. Also, visitors will have the opportunity to play and have fun or challenge their admiration with optical illusions. Discs will swirl without actually moving even one degree, our body parts will be altered in shape without our logic being able to accept it, and two faces will look like one.
  • Virtual Reality fashion – The next frontier of retail: Virtual reality is rapidly becoming omnipresent, penetrating, and changing the experience of everyday life. Visitors will wear the Oculus Rift VR Headset and navigate and interact inside a virtual online shop, selecting clothes, changing their color and size and adding them to their cart.

Η σχολή Επιστημών του Πανεπιστημίου UCLan Cyprus, συμμετέχει στην Βραδιά του Ερευνητή που θα διεξαχθεί την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο Φιλοξενία με τις ακόλουθες δραστηριότητες:

  • Μαθαίνω Προγραμματισμό Παίζοντας (Code Cyprus): Η δραστηριότητα Code Cyprus (http://codecyprus.org) είναι μια προσπάθεια που έχει σαν στόχο να ενημερώσει τους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων στην Κύπρο για την σημαντικότητα αλλά και την ελκυστικότητα του προγραμματισμού. Περιλαμβάνει επίσης ένα Κυνήγι Θησαυρού προσαρμοσμένο στο χώρο της εκδήλωσης, όπου θα συμμετέχει το κοινό μέσω μιας Android εφαρμογής. Επιπλέον, για την πιο ενεργή εμπλοκή των παρευρισκόμενων, θα χρησιμοποιηθούν σχετικά στοιχεία παιχνιδιών, όπως Πίνακας Κατάταξης και Δια-δραστικός Χάρτης.
  • «Έξυπνα» ψηφιακά βραχιόλια: Εφαρμογές του μέλλοντος: Οι έξυπνες φορητές συσκευές (wearables) έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Οι δυνατότητες που προσφέρουν αυτές οι μικρές συσκευές επιτρέπουν στους ερευνητές να βελτιώσουν πολλές πτυχές της ζωής μας όπως η υγεία. Τα συνδυασμένα δεδομένα που συλλέγονται από την κοινοπραξία αυτών των έξυπνων συσκευών (βραχιόλια, 3D γυαλιά, τηλέφωνα) καθιστούν ικανή την επανάσταση στην δημιουργία κινητών εφαρμογών και στην εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία της χρήσης και των εφαρμογών διαφόρων φορητών συσκευών.
  • Ξεδιπλώνοντας τα μυστικά του μυαλού με οφθαλμαπάτες: Ο κόσμος έχει αναρωτηθεί πως γίνεται οι οπτικές εικόνες που πέφτουν πάνω στον αμφιβληστροειδή μας να είναι ανάποδες, παρόλα αυτά εμείς βλέπουμε τον κόσμο με τον σωστό τρόπο δηλ. όρθια. Πίσω στη δεκαετία του 1890, ο Αμερικανός επιστήμονας George Stratton διεξήγαγε ένα πείραμα για να παρατηρήσει  τι μπορεί να συμβεί αν έβλεπε τον κόσμο μέσα από ένα αναστρέφον πρίσμα. Βρήκε ότι μετά από 4 ημέρες, το μυαλό του άρχισε να αντισταθμίζει τις εικόνες, και μπορούσε να βλέπει τον κόσμο με τον σωστό τρόπο και πάλι. Είναι συναρπαστικό να φορέσει κάποιος το ανάποδα γυαλιά και να δοκιμάσει κάποιες δραστηριότητες, π.χ., να προσπαθήσει να σφίξει το χέρι κάποιου, να πάρει ένα αντικείμενο, να ρίξει νερό από μια κανάτα σε ένα ποτήρι, να προσπαθήσει να γράψει, ή να ρίξει ένα μπαλάκι σε κάποιον. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να παίξουν και να διασκεδάσουν ή να προκαλέσουμε τον θαυμασμό τους με οφθαλμαπάτες. Δίσκοι που θα στροβιλίζουν χωρίς στην πραγματικότητα να μετακινούνται ούτε μια μοίρα, μέρη του σώματος μας που θα αλλοιώνονται σε σχήμα χωρίς η λογική μας να μπορεί αν το δεχθεί, δύο πρόσωπα που φαίνονται σαν ένα.
  • Εικονική Πραγματικότητα και Μόδα: Το επόμενο σύνορο του λιανικού εμπορίου: Η εικονική πραγματικότητα έχει διεισδύσει γρήγορα σε πολλές εφαρμογές της καθημερινότητας αλλάζοντας την εμπειρία αλληλεπίδρασης των χρηστών σε σχέση με παραδοσιακά. Οι επισκέπτες θα μπορούν να φορέσουν το Oculus Rift VR και στη συνέχεια θα πλοηγηθούν και θα αλληλεπιδρούν μέσα σε ένα εικονικό ηλεκτρονικό κατάστημα, επιλέγοντας ρούχα, αλλάζοντας το χρώμα και το μέγεθος τους και τέλος θα τα προσθέτουν στο καλάθι τους. Επιπρόσθετα, οι υπόλοιποι επισκέπτες θα μπορούν να παρακολουθήσουν τις κινήσεις του επισκέπτη που φοράει το Oculus Rift VR μέσα από μία τηλεόραση.

Facebook: https://www.facebook.com/researchersnightcyprus/

Twitter: @CY_Res_Night

Blog: http://researchersnight.blogspot.com.cy/